Fakultet scenskih i primenjenih umetnosti

MENADŽMENT UMETNIČKE PRODUKCIJE I MEDIJA

Obrazovanje u svim oblastima umetničke i medijske produkcije

Producent je osoba koja ima svu moć pokretanja kreativnog projekta u svojim rukama, put od ideje do realizacije zavisi od njegovih izbora.

Studije Akademije lepih umetnosti i multimedija kombinuju korišćenje modernih tehnologija i prakse koje studenta uvode u svet filma, pozorišta, televizije, radija i drugih medijskih i umetničkih projekata.

Producent treba da bude neko ko ne samo da razume proces nastanka umetničkog dela, već i neko ko je spreman da u eri ograničenog kapitala i slabljenja velikih institucija sam pokrene kreativni biznis.

Zbog toga je ALUM kreirao program na kom ćete naučiti kako da razumete i analizirate umetnost, ali i da upotrebite svoju kreativnost i talente. Imate priliku da savladate veštine koje su vam potrebne u svim fazama kreiranja umetničkog dela i njegovog plasmana. Iskoristite je!

Uspešnim završetkom programa Menadžment umetničke produkcije i medija postajete kompletni vizuelni, filmski, scenski umetnici i multimedijalno-dramski delatnici, a akademski naziv koji stičete je: diplomirani menadžer umetničke produkcije i medija.

Prijavi se »

Kome je odsek Menadžment umetničke produkcije i medija namenjen?

Ako te interesuje produkcija i realizacija umetničkih sadržaja, rad sa glumcima, rediteljima, scenaristima, montažerima i drugim stručnjacima iz sveta pozorišta, filma i medija, onda je Menadžment umetničke produkcije i medija pravi smer za tebe.

film-production

Ovaj odsek je odličan izbor i ukoliko ne možeš da se odlučiš za samo jednu umetničku delatnost, već želiš da stekneš sveobuhvatno obrazovanje koje će ti omogućiti da postaneš svestran i kompletan multimedijalno-dramski umetnik i budeš nosilac umetničkih projekata.

Akademija lepih umetnosti i multimedija školuje buduće specijaliste čije znanje i sposobnosti odgovaraju zahtevima moderne umetničke i medijske scene.

Velika posvećenost iskusnih profesionalaca omogućava studentima ključna znanja i ovladavanje teorijskim i praktičnim znanjima u oblasti menadžmenta, kao i osposobljavanje studenata za samostalni i kreativni istraživački rad.

Spoj digitalnih znanja i prakse na televiziji

Današnja produkcija ne postoji bez korišćenja inovativnih informacionih tehnologija.
Savremene medijske prakse su postale opšteprihvaćena pojava, koja otvara vrata kreiranju inovativnih sadržaja.

Akademija lepih umetnosti i multimedija omogućava rad sa najsavremenijom tehnologijom i programima koji će čitav proces projekta, od predprodukcije do postprodukcije, realizovati u skladu sa internacionalnim standardima.

Potrebna digitalna znanja obuhvataju rad na bazama podataka, tabelama, različitim organizacionim sistemima, izradi knjige snimanja kao i sticanju praktičnog znanja na prvoj edukativnoj televiziji – eduTV, gde ćeš imati priliku da svoju kreativnost sprovedeš u delo.

684x244eduTV je prva edukativna televizija u celom regionu. Njenih dvanaest kanala predstavljaju generator znanja iz oblasti marketinga, dizajna, biznisa, IT-ja itd.

Veliko iskustvo stručnjaka koji rade na ovoj televiziji obezbediće ti sve uslove za vođenje uspešne produkcije.

U početku ćeš se upoznati sa kompletnom opremom potrebnom za snimanje, kao što su profesionalne kamere, rasveta, različite vrste mikrofona i ekipom koja učestvuje na snimanju.

Kada je materijal snimljen, tvoja praksa se nastavlja u postprodukciji gde ćeš se upoznati sa montažom i procesom video i audio obrade snimljenog materijala uz pomoć najsavremenije tehnologije.

Scenu kreiraš ti

Tvoja vizija kreira buduću medijsku i umetničku scenu.

Po svom sadržaju, studijski program obuhvata predmete i kurseve različitih oblasti kao što su menadžment i biznis, IT, kulturologija i komunikologija, nauka o dramskoj i audio-vizuelnoj umetnosti.

Producent je osoba koja radi sa različitim profesijama i sve konce drži u svojim rukama, tako da su znanja iz navedenih oblasti neophodna za uspešnu organizaciju, vođenje i realizaciju projekta.

Svoje ideje sada možeš da realizuješ putem medijskog kanala za koji se odlučiš i mentorstva najeminentnijih profesora, a uz kurseve stranih jezika i učešćem na internacionalnim radionicama tvoja dela mogu obići svet.

Kako izgleda nastava?

Skup znanja iz polja društveno-humanističkih nauka i polja umetnosti, omogućavaju nepohodna teorijska znanja na koja se nadogradnjom praktičnog znanja stvara idealna kombinacija za izgradnju uspešnog producenta.

Menadžment umetničke produkcije i medija realizuju se od školske 1997/98. godine, od kada njihov razvoj u stopu prati vodeće umetničke škole iz oblasti produkcije i menadžmenta u umetnosti.

Po svom karakteru, nastava je interaktivna, a već od prve godine profesori Akademije lepih umetnosti i multimedija omogućavaju studentima prisustvovanje na mnogim snimanjima i projektima, kako bi se od najranijih dana upoznali sa načinom rada kreativnih industrija.

planiprogramPLAN I PROGRAM ZA ODSEK MENADŽMENT UMETNIČKE PRODUKCIJE I MEDIJA POGLEDAJTE NA OVOM LINKU.

Kako se postaje uspešan producent umetnosti i medija?

Nastava na Menadžmentu umetničke produkcije i medija se izvodi putem predavanja, vežbi, kolokvijuma, testova i samostalnih seminarskih radova, sa akcentom na praktičnom radu.

Studijski program obuhvata 35 ispita od kojih je 27 obaveznih, 8 izbornih, sa liste od 16 predmeta i jednog predmeta stručne prakse. Svi predmeti na ovom studijskom programu su jednosemestralni.

Praćenje aktivnosti studenata i ocenjivanje izražava se poenima.
Predmeti su podeljeni na obavezne i izborne predmeta, što ti omogućava profesionalni razvoj u oblasti produkcije koja te najviše interesuje.

Šta dalje?

Nakon završenih studija, možeš raditi kao:

  • Producent u okviru institucija filma, televizije, pozorišta, radija i ostalih scenskih i medijskih delatnosti;
  • Nezavisni producent u okviru filma, televizije, pozorišta, radija i ostalih scenskih i medijskih delatnosti;
  • Autor i rukovodilac dramskih, medijskih i opštih umetničkih sadržaja;
  • Producent muzičkih događaja, festivala, manifestacija;
  • Savetnik za medije;
  • Kreator i rukovodilac različitih komercijalnih, političkih i društvenih kampanja;
  • Nosilac i rukovodilac sistema kulturnih institucija;
  • Kopirajter, art direktor u okviru različitih reklamnih agencija;
  • Dramski i medijski kritičar i analitičar;
  • Deo stručnih neakademskih funkcija u okviru dramskih umetnosti i medija (inspicijent, asistent režije, sekretar režije…).

U odnosu na poziciju budućeg zanimanja tvoje radno vreme može biti fleksibilno. Posao producenta je kreativan, izazovan, dinamičan i zahteva komunikativnost, trud i kontinuirani rad koji uz formalno obrazovanje vodi do uspeha.

Poslednjih godina potražnja za ovim zanimanjem raste, a tržište umetnosti uvek traga za inovativnim projektima.

Broj studenata na klasi određen je sa ciljem posvećivanja podjednake pažnje svakom studentu u vidu individualnog rada i konsultacija.

Prijavi se »

PROFESORI:   
Maja VukadinovićSaša MilićZoran BrankovićPetar Stanojlović
Zoran RistićIrina TomićJelena StojanovićSvetlana Knežević
Petar GrujičićBiljana ĐurovićAleksandra PetkovićIlija Babić
Vesna DicićVelimir DedićMiloš BabićTijana Popović
Danilo Milatović